Halmstad mamman

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Emma - 26 juni 2013 13:23

Att Kevin överhuvudtaget inte har varit på sjukhus på grund av olycka är helt otroligt. Jag vet inte hur mycket han har slagit sig denna våren, speciellt senaste två månaderna.. Det mesta är från förskolan men nu är han ju hemma så nu händer det hemma. Senast var ju på Midsommar som jag skrev om och idag fixade han nästa grej..

Han och Lucas sprang i soffan, jag sa till dem flera gånger att de INTE skulle hålla på och tramsa i soffan, lyssnar de? NEJ!

Det resulterade i att Kevin trillar ner och slår kinden i soffbordet. Så nu sitter han med en kylklamp invirad i papper och kommer få ett fint blåmärke över hela kinden!

Som tur är har han inte skadat sig allvarligt än så länge! Så är det någon som har en massa bubbelplast så tar vi tacksamt emot detta så vi kan vira in honom i det! 

   

Av Emma - 26 juni 2013 12:25

Igår såg jag verkligen fram emot x-fit passet som jag hade bokat in! Gick dit och allt kändes super tills jag hade gjort lite mer än halva varvet.. Det började svartna för ögonen och jag var nära att spy.. Gjorde klart varvet men kände att det inte var lönt att fortsätta. Gick in till omklädningsrummet och svetten började rinna. Tog en dusch och det kändes väl lite bättre men ändå inte bra, så jag avbokade dagsnes pass också eftersom det skulle vara klockan 10 på morgonen. 

Jag gjorde rätt i att avboka för idag känner jag mig fortfarande konstig, huvudet värker tempen visar 37,8 ingen direkt feber kanske men det är ju mer än vad jag brukar ha och magen känns helt konstig med. Trodde bara att det var mat som saknades igår men det var det nog inte. Vet inte alls vad det kan vara.. 

Ska till jobbet på ett möte senare idag med så det är väl bara till att slänga i sig några tabletter och se glad ut. Det tar väl inte så lång tid där kan jag inte tänka mig iallafall. 


När allt ändå håller på att jävlas så fortsätter det bara, denna lappen såg jag 9.30 i morse..

 



Jag han med en mysmiddag med Lucas igår på Mac Inn iallafall, mysigt att bara vara han och jag en stund!

    







Ge mig en kram när jag förtjänar det som minst, för det är då jag behöver det som mest!

Ovido - Quiz & Flashcards