Halmstad mamman

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Emma - 3 juni 2013 18:53

Det måste vara farligt att gå på förskolan. När jag hämtade dem i fredags hade Kevin skrapat upp hela armen. Idag när jag hämtade dem hade han skrapat upp handen och benet. Förstår inte hur han lyckas. Vågar jag lämna honom i morgon tro? Kanske ska ta och vira in honom i bubbelplast?!

Men han har ju roligt i alla fall och det är ju det som är huvudsaken. Och på sommaren ska man väl se ut såhär:

         

Han är ju lika glad ändå och ketchup har han o hela ansiktet med. Mammas lilla fisunge!

Av Emma - 3 juni 2013 18:48

Personen som kom på att det sula vara fickor på barnbyxorna hade nog inga egna barn.. 

Kevin har upptäckt att man kan lägga saker i fickorna och verkligen ALLT smiter ner i hans små fickor som kan bli väldigt stora.

Idag kom han hem med hela fickan full av kärnor som han hittat på förskolan. Han ska ju tvunget ha kvar dem också. 

Byxor utan fickor hade ju varit att föredra!!

 

Alla de här hade han i EN ficka, tack gode gud att det bara var ena fickan han hade fyllt.

Av Emma - 3 juni 2013 18:37

Ännu en gång har jag varit hos sjukgymnasten, det har bara blivit värre sedan jag började göra övningarna.. Men nu har vi bytt inriktning så nu är det nya saker som ska testas för att få reda på vad det kan vara. Eventuellt blir det ultraljud i nästa steg om inte detta spåret hon är inne på nu hjälper. 

Men det värsta av allt var att hon sa att jag kanske måste sluta med combaten.. Det är ju det sista jag vill och det blir ju inte värre för att jag gör det heller. Men det var inget jag behövde testa än i alla fall! Så jag håller tummarna för att jag slipper ha uppehåll från det. 

När man kommer till sjukgymnasten känner man sig som en pensionär. För det är jag och gamlingarna som är där och snart har jag fri kort med. Bara fyra gånger till sen har jag frikort i ett år, känns väl sådär att snart ha frikort hos läkaren och bara vara 25 år..

Men men förhoppningsvis kan jag bli av med detta någon gång!

 

Detta stället hänger jag på en gång i veckan!

Det är jag och alla pensionärer..


  

Men som tröst när jag kom hem efter att ha varit och handlat fick det bli lite fruktsallad med vanilj kvarg, så himla gott!


Ovido - Quiz & Flashcards