Halmstad mamman

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Emma - 5 juni 2013 18:38

Sommarlovet började med Kevin och mammamys. Lucas följde med en kompis hem och Rasmus åkte och spelade golf direkt efter jobbet. 

När Kevin fick reda på att Lucas var hos en kompis blev han jätteledsen och ville också till samma kompis som Lucas. Så jag och Kevin gick bort till affären och köpte en glass till honom och även lite godis till kvällen, det är ju trots allt första dagen på ledigheten och då får man ju lyxa till det!

Nu har jag och Kevin hämtat hem Lucas och tagit fram godis, chics och läsk och ska kolla på film. I morgon väntar kalas för lillasyster som fyller åtta år. I present ska hon få ta hål i öronen så klockan 11 i morgon är det dags, äntligen har hon bestämt att hon vågar!  

Full koncentration på filmen!

Av Emma - 5 juni 2013 17:48

Äntligen är det sommarlov! Tentan är inlämnad och jag kan inte göra mer nu. Så himla skönt. Om jag inte blir inringd för att jobba så jobbar jag inte förrän vecka 25 och då bara en natt sen är jag ledig lite igen jobbar en dag och ledig igen för att sedan börja jobba ordentligt i vecka 29-33. 

Så nu ska jag bara njuta av att inte behöva göra någonting som har med skolan att göra p ett tag!

Efter vi hade haft examinationseminarium idag åkte hälfts av klassen in till stan för att äta lite lunch innan vi åkte åt varsitt håll. Riktigt trevlig och efter maten bjöd Ann mig på världens godaste glass som en försenad födelsedagspresent. Det blev glass från Ricardos, så himla gott. Har bara hört talas om denna glass innan och ojojoj vad den var god!

Vi fick även varsin röd ros av vår underbara lärare, kändes precis som när man slutade högstadiet, många härliga minnen väcktes till liv.

       

Ovido - Quiz & Flashcards