Halmstad mamman

Alla inlägg under maj 2016

Av Emma - 9 maj 2016 10:14

Veckorna går, sakta fast ändå fort.
I morgon går vi in i vecka 37, alltså bara 4 veckor var till beräknat datum! Jag hoppas ju att det blir lite tidigare men det är väl lika bra att ställa in sig på att gå över istället. Så kan man ju bli glatt överraskad ifall det skulle bli tidigare istället.

Men om en vecka ska vi på tillväxt ultraljud då magen inte växt någonting alls på 2 veckor. Det kan ju lika gärna vara så att han har sjunkit ner och det därför visar samma mått. Men det är ju lika bra att kolla upp det, konstigt bara att de väntar i 1.5 vecka innan..
Hjärtljuden var bra och han rör på sig som vanligt iallafall och det är ju huvudsaken. Så därför är jag inte så orolig. Kanske bara är en liten bebis.

Denna bilden är från igår. Det har äntligen blivit lite värme, hoppas att den stannar hela sommaren nu bara.

Hoppas ni har en härlig dag i solen!

Tidigare månad - Senare månad

Halmstadmamman


Emma heter jag, är 27 år och gift. Tillsammans med min man har jag 2 busiga killar födda mars 2008 och augusti 2009. Jag är nyutexaminerad förskollärare och här kan ni följa min vardag som mamma, förskollärare, fru och mig själv med allt vad det innebär.

Besök

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards