Halmstad mamman

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Emma - 14 juni 2013 15:19

Idag var det dags för ännu ett besök hos sjukgymnasten, vet inte egentligen vad jag gjorde där men jag har fått en ny tid på måndag i alla fall och ska då träffa en ny som var bra på det där med hållning och skulle få ett utlåtande av henne ifall det kan ha någonting med det att göra. Känns som att jag aldrig kommer att få rätt på detta.. Men men det är väl bara att bita ihop, eller?
Efter sjukgymnasten blev det en runda till Sibylla för att ge mina små monster lite mat. Jag ville också så gärna ha en hamburgare med pommes, men jag tog aldrig någon! Är faktiskt lite stolt över mig själv!
Efter de ätit upp var det dags att träffa Carolina, det blev en mysig fika i form av varm choklad och grov scones. Det blev även en runda på stan innan vi begav oss ut hit till tönnersjö. I kväll blir det en kväll själv, Rasmus skulle hem till Fredrik så jag får väl ta och umgås med Mr Grey istället.

Ovido - Quiz & Flashcards