Halmstad mamman

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Emma - 18 juni 2013 20:42

Vid lunchtid idag träffade jag och killarna upp Carro för en fika och lite lek i Pippiparken. Mysigt och så fick jag en fin fin present av henne med, tusen tack vännen!

Här är busarna i väntan på bussen in mot stan:

   

Efter det bar det av mot förskolan för midsommarfirande, det blev dans, tårta och lek.

   

Nu ikväll skulle Rasmus spela golf så jag tog med mig killarna in till stan igen och lämnade dem hos bästa Ulla på Kidz klubb och gick på ett härligt combatpass. Det var reellas för 56 idag och det var ett mycket bra pass tycker jag.

I morgon ska jag prova på ett nytt pass, X-fit och det såg ut att vara både roligt och jobbigt. Får väl se om jag överlever i morgon.

Rasmus har fortfarande in kommit hem och jag vet inte när han gör det heller, vågar inte ringa och störa. Men jag får väl ta och läsa min bok.



Ovido - Quiz & Flashcards