Halmstad mamman

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Emma - 24 oktober 2013 07:38

Känner att det hade varit ett väldans bra alternativ..
Allt känns bara så mycket och jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Vad ska man prioritera?
Alla saker är saker jag könner att jag verkligen måste. Fpr ofta höra att kag är så himla duktig som hinner med så mycket. Men som det känns nu känns det bara för mycket och jag känner mig inte alls duktig.
Klona sig och utöka dygnets timmar hade kanske varit en lösning, men det går ju inget av de.
Idag känns allt extra hopplöst med eftersom jag vaknat en gång i timmen ungefär. Fått gå upp och bädda rent en säng och sen en extra besökare i vår säng. Rasmus var snäll och lämnade killarna fast att jag skulle gjortdet men ändå lyckades jag missa bussen och har glömt alla saker hemma som jag skulle tagit med, bland annar saker som skulle lämnats in. Men med en sån start kan det väl knappast bli värre hoppas jag!

Färdg gnällt för denna gången. Dags att hoppa av bussen.

Av Emma - 24 oktober 2013 07:18

Gårdagen bjöd först på skola och på eftermiddagen var det dags för babyshower för de två blivande mammorna i klassen. Bpda två är beräknade i december med ca två veckor emellan.
En helt underbar eftermiddag med många skratt blev det. Vilket var väldigt välbehövligt.
Ingen av de blivande mammorna hade misstänkt någonting heller så det var verkligen kanon på alla sätt och vis!

Ovido - Quiz & Flashcards