Halmstad mamman

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Emma - 15 oktober 2013 20:55

Känner hur stressen börjar krypa fram inom mig. Känns som det är massa, massa, massa nu..

Familjen, skola, tenta, jobb och sen sig själv någonstans med.. Allt är verkligen samtidigt. Hade de inte startat upp den nya kursen innan den vi har nu är slut kanske det hade känts lite bättre, men nu ska vi läsa dem parallellt ett tag. Men jag ska väl klara detta.

Men när ska man få vara ledig som student? Aldrig känns det som.. Hoppas verkligen att de sista 3,5 terminerna (det vill säga halva utbildningen) som återstår nu kommer gå riktigt fort och smidigt! Nu vill jag bara vara klar så att man kan känna att man är ledig när man har jobbat färdigt för dagen. 

Kanske bara stressar upp mig över fredagens tenta och det är därför det känns så nu, det kanske känns mycket bättre när den är skriven sedan? Får hoppas det iallafall!


Nu ska jag ta och lägga mig och kolla på en film men mannen min och släppa allt som har med kemi att göra. Sen är det nya tag i morgon!


Natti natt!!


Ovido - Quiz & Flashcards