Halmstad mamman

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Emma - 20 oktober 2013 20:33

Då var snart denna helgen över.. 

Lördagen ägnades åt jobb och sedan på kvällen lämnade vi busarna hos deras farmor för övernattning för första gången. Det hade gått kanon och jag och Rasmus hade en riktigt härlig kväll med mycket trevligt sällskap! En riktigt lyckad kväll.


Rasmus bjöd idag på både sovmorgon och frukost på sängen i form av nyköpta frallor, riktigt lyxigt!

Tusen tack min älskade man!


Dagen fortsatte sedan men lite fix hemma innan det var dags för ett besök hos Gabriel. 

Ryggen har fortfarande inte återhämtat sig sedan förra veckans bakslag även fast jag inte varit på någon combat. 

Och inte nog med det så trodde han även att har jag lyckats få en bristning i en muskel på baksidan av ena låret på grund av för hård träning. Skit, skit!

Så det blir ingen combat nästa vecka heller. Istället blir det x-fit vilket blev ett godkänt alternativ. 

Men på grund av bakslagen så backar vi ett steg i processen och hoppas att det blir bättre då. Men han fick till någon riktigt go knäckning och det har känts bättre i ryggen efter det så hoppas att det hjälpte lite och att det inte går tillbaka. Jag har iallafall fått fem ny övningar som ska göras varje dag nu tills jag ska träffa honom igen om en vecka. Hoppas, hoppas att det har blivit bättre tills dess!


I övrigt har denna dagen inte alls varit så rolig. Jag har varit supertrött och Lucas och Kevin har bråkat mer eller mindre hela eftermiddagen. 1,5 timma tog det innan det blev tyst inne på rummet efter att jag sagt godnatt första gången och ett antal gånger kom de ut. Om Rasmus hade varit hemma hade de minsann somnat direkt. Likadant på morgonen, är jag hemma vaknar de tidigt och är Rasmus hemma kan de sova lite längre..

Men trots detta så är det mina älskade små grabbar som jag älskar av hela mitt hjärta och ännu mer!


Nä dags att lägga sig i sängen och titta på någon serie eller film kanske..

Natti natt!



Ovido - Quiz & Flashcards