Halmstad mamman

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Emma - 18 oktober 2013 11:02

Är hemkommen nu och tentan är skriven. Det gick väl hyfsat bra tycker jag. Några som jag var lite osäker på men jag svarade på allt och det känns bra. Så nu är det bara till att hålla tummarna att det blir godkänt med!

Men när en sak är klar så är det bara till att börja på nästa. 

Ska ta och fixa alla böckerna som är i pdf till nästa kurs, lägga in dem på Ipaden och sedan är det en del som ska läsas till nästa vecka och även lite som ska skrivas. Ingen rast och ingen ro, men tentan är skriven iallafall och det är den som har varit det största stressmomentet. Men om jag bara får allt uppordnat nu och känner att jag har koll så ska det nog gå vägen! 


Av Emma - 18 oktober 2013 07:53

Har precis lämnat killarna på förskolan och sitter nu och väntar på bussen. Om en timma och tio minuter är det dags för mitt livs första salstenta. Det känns väl rätt så bra förvånansvärt nog. Vet inte om man ska ta det som positivt eller negativt. Får bara hoppas att frågorna är ställda på ett bra sätt så ska det nog gå vägen och hoppas på att man inte får någon blackout när man sitter där. Har laddat upp med en påse godis och en pepsi så jag kan få massa snabb energi. Det är ju faktiskt fredag så de är ju onödigt med frukt..

Nu kommer bussen så får väl gå igenom allt en sista gång!

Ovido - Quiz & Flashcards