Halmstad mamman

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Emma - 5 oktober 2013 11:04

Lucas och hans kompis sitter och spelar x-box, Kevin sitter och spelar Ipad, Rasmus är på skjutbanan med min pappa och jag har precis bestigit tvättberget som har legat och väntat på att bli bestiget någon dag nu. Så nu är det bara att lägga in allt som är kvar, varför är det alltid det som är det värsta? Vika går väl an men lägga in det sen..
Lika bra att göra det så det är gjort sen kanske?!
Sen får jag väl ta och laga lite mat med, lassange blir det idag. Ska även se ifall jag kan få min kära make att åka och kolla på ett nytt skrivbord till sovrummet, jag gillar inte alls det vi har nu. Så kankse kanske att jag kan få ett nytt, har dock bara sett det på internet så vet ju inte hur det är i verkligheten men det kan ju Rasmus kolla.
Ikväll blir det kalas för vår del, min farbror ha fyllt år så det blir en tripp upp på hallandsåsen för att fira honom.
Men nu är det väl lika bra att lägga in alla kläder så det blir gjort någon gång.

Ovido - Quiz & Flashcards