Halmstad mamman

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Emma - 6 oktober 2013 17:31

Besöket hos Gabriel gick bra idag, han tycker att jag har gjort flera framsteg och han har även hittat vissa saker som orsakar smärtan och kan därför arbeta med det. Fortfarande en bit kvar men det känns ju kanon att det går framåt!


En annan sak som även den går framåt är min egen träning. Det enda som är negativt är att mina jeans som jag köpte för en månad sedan har blivit förstora och de bara åker ner.. Känns ju både bra och lite tråkigt att de inte sitter bra längre. Men även här är en bit kvar så det är bara till att kämpa på med träningen på båda hållen.


   

Februari 2013         September 2013


Viss skillnad är det iallafall!

Av Emma - 6 oktober 2013 13:20

Rasmus är på golfbanan och det var meningen att jag och killarna skulle åka och klippa Kevin idag. Men övergav sin mamma och är istället hos en kompis. Så jag ha rått en hel förmiddag helt själv. Och vad gör man då om inte passar på att åka och handla lite. Bara gå i affären och inte ha någon som tjatar och ingen tidspress, underbart. Man uppskattar det lilla ibland.

Nu har jag kommit hem iallafall, packat upp varorna och lagat lite mat. Snart är det dagas att träffa Gabriel igen, får väl se om det knakar lika mycket idag och ifall det är någon skillnad sedan förra veckan.


Det blev förresten ett nytt skrivbord igår, super nöjd är jag. Sovrummet blev mycket större nu och det är snyggare än det förra med, det var väl linget fel på det andra egentligen, men det passade inte in i detta rummet, hade rummet varit större så.


Nä dags att byta om och åka snart.


Ovido - Quiz & Flashcards