Halmstad mamman

Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Emma - 11 oktober 2013 22:20

 

Detta började min dag med, 6.45-12.30 var det jobb som gällde. Var ett tag sedan så det var roligt att komma dit igen. Och extra roligt är det att få höra och märka att man är saknad.

Det var flera som bråkade om vem som skulle sitta i mitt knä, och då var dem ändå bara 1-2 år. OCh vidd middagen var det en tjej som sa att hon hade saknat och längtat efter mig.

Kan man ha ett bättre jobb? Nej jag tror inte det. Sen är det klart att det har sina baksidor också, men vilka jobb har inte det?


Efter jobbet var det direkt till skolan som gällde iallafall, vi hade nämligen grupptenta i biologi. Men den gick bra, tror vi iallafall..

Så nu är två av tre tentor gjorda i denna kursen, bara salstenta i kemi kvar och den ska göras nästa fredag. Kan inte påstå att jag längtar dit direkt.. Men det ska bli enormt skönt när den är gjord sedan. Efter det är det ett didaktiskt projekt som ska göras i samband med fyra veckors VFU som vi ska ha vecka 46-49.


Men nu efter att ha avklarat två tentor denna veckan är det dags att krypa ner i sängen och somna till en film. I morgon ska jag och grabbarnagrus åka till eurostop, förhoppningsvis så får jag Kevin klippt och så ska Komtek komma dit vilket jag tror att de uppskattar med.



Ovido - Quiz & Flashcards