Halmstad mamman

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Emma - 14 oktober 2013 22:58

Var hos Gabriel idag, det går fortfarande framåt men ett litet bakslag har det blivit. Detta tack vara min älskade combat.. Den nya releasen de har nu innehåller en hel del enbensövningar vilket inte min rygg och höft gillade. Detta innebär att jag fick combat förbud denna veckan.. Så jag gråter lite inombords nu, hade ju sett fram emot morgondagens pass. Men det får bli en sväng i gymmet istället med de övningarna som jag fått av honom. 

Det är ju iallafall positivt att jag klarade av övningar idag som jag absolut inte hade klarat för några veckor sedan, tummen upp för det!

Men det är bara till att jobba på så ska jag tillslut klara av att göra de där enbensövningarna, och ännu bättre, bli helt fri från smärta!

Ovido - Quiz & Flashcards