Halmstad mamman

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Emma - 17 oktober 2013 09:27

Fick ett mail från min lärare i fysik igår att tentan var färdig rättad.

Jag fick ett VG!! 

Kan inte tro att det är sant, jag som tycker att jag inte förstår någonting och ändå ett vg.. Bara till att tacka och ta emot. Så nu är det bara kemitentan kvar i morgon. En salstenta, jag har aldrig gjort en salstenta innan och jag ser inte fram emot det heller. Det känns som att jag kan frågorna rätt så bra ändå. Borde kanske varit hemma och pluggat idag men så blev det inte. Först logopedbesök med Kevin som inte var så särskilt samarbetsvillig idag. OCh snart ska jag ta och åka till jobbet för en heldag där. Slutar 17.30 och klockan 18 är det föräldrarmöte på killarnas förskola, det är slut vid 20 och sen får jag väl kolla igenom kemin en sista gång, lägga mig tidigt och hålla tummarna för att det kommer gå bra i morgon.

Det känns hyfsat bra tycker jag ändå, ska ta med papper och böcker så jag inte är sysslolös på rasten sedan, får hoppas att det känns lika bra som igår när jag kolla de på det bara.


Men ett VG i fysik det är jag mer än nöjd med!! Lite stolt över mig själv måste jag säga!

Av Emma - 17 oktober 2013 09:23

Igår förenade jag nytta med nöje, kemiplugg samtidigt som syster fixade mitt hår. Kanon!


En före och efter bild, klipp och färg så nu är utväxten borta ett tag iallafall. Tack så mycket Elin!


Ovido - Quiz & Flashcards