Halmstad mamman

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Emma - 12 oktober 2013 20:19

Lördagen började med en vända på eurostop. Lucas och Kevin blev klippta, Kevin dock efter övertalning och godismuta från frisören.. Men det blev klippt iallafall, alla sätt är bra.

Snart får väl förhoppningsvis moster Elin lära sig herrklipp så då kan ju hon ta över den biten.

Här är de nyfriserade:

Komtek var ju även på plats och killarna fick prova deras saker och de gillade dem.

BR hade lite jippo i sin butik med haloweentema. 

Sedan begav vi oss vidare mot Tönnersjö och vi hade lånat mammas bil eftersom Rasmus var iväg med våran. Jag hade ju inte mina solglasögon med mig så jag lånade mammas och Lucas sa att jag såg ut som mormor då.

Nu sover killarna iallafall och Rasmus är och hämtar Elin och hennes kompis för de ska passa grabbarna medan de sover. Jag och Rasmus ska hem till en kompis en sväng. Kommer inte ens ihåg sist vi var iväg tillsammans hos en kompis innan. Vi var iväg för någon vecka sedan på bio själva men det var ett bra tag sedan vi var hos några kompisar själv så det ska bli roligt. Bättre än att plugga kemi..


Ovido - Quiz & Flashcards