Halmstad mamman

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Emma - 31 januari 2013 12:24

Har nu rast på jobbet och vad gör man då om inte pluggar lite.. Men den verkar vara rätt så intressant iallafall.

Av Emma - 31 januari 2013 07:57

Idag är det kallt och blåsigt och känns som en riktig höstdag.
Mina små busar tyckte också att det var kallt att vänta på bussen..

Av Emma - 31 januari 2013 07:55

Ja tänk om man hade kunnat krypa ner och lägga sig och goda med Kevin i soffan.
Men istället har jag precis lämnat grabbarna på förskolan och står jag och fryser på busshållsplatsen. Jag ska jobba hela dagen inne i stan och Rasmus har bilen. Hade kunnat låna svärmors bil men det känns onödigt att behöva betala parkering för en hel dag när jag har ett busskort.
Det ska bli roligt att komma tillbaka till den förskolan jag ska till idag iallafall, jag har inte varit där sedan i september.

Ovido - Quiz & Flashcards