Halmstad mamman

Alla inlägg den 21 januari 2013

Hmm

Av Emma - 21 januari 2013 15:17

Tror att det är dags att mina små busar städar på sitt rum i dag! För väl se hur lång tid det tar för dem.

Av Emma - 21 januari 2013 14:36

Tror minsann att det var någon som var trött nät vi kom hem från förskolan idag..

Av Emma - 21 januari 2013 11:50

Idag börjar den tredje terminen i min utbildning. Men det börjar lugnt, idag har vi nämligen läsdag, vilket innebär att vi har tid till att läsa litteratur hela dagen. Tyvärr har inte mina böcker kommit än så jag kan inte läsa, de skulle tydligen inte komma förrän på onsdag.. Så ja ghade tänkt att jag skulle åkt och tränat i morse men huvud och hals ville inte samma sak som jag. Så det blev till att hoppa träningen idag så jag kan gå på bodycombaten i morgon.

Men istället har jag fått mig en promenad till förskolan och sedan bort till svärmor för att låna hennes bil så jag kunde handla och fylla på i kyl, frys och skafferi. Även diskberget som var i köket har jag fått undan. Middagen är lagad och intagen, kyckling filé med wokade grönsaker stod på menyn idag, gott gott!

Ska se om jag hinner med att rensa lite i förrådet innan det är dags att hämta hem mina små trollungar med. Kanske borde vila lite och hålla tummarna att huvudvärken försvinner och att halsen rättar till sig istället, Får se hur jag gör, kanske kan ta och vila innan jag hämtar Lucas och Kevin och sen rensa förrådet. 

Ovido - Quiz & Flashcards