Halmstad mamman

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Emma - 23 januari 2013 20:31

Jag vet att jag tjatar en del om body combaten, och jag kom ju på att det kanske inte är alla som vet vad det är. Det är iallafall kampsports inspirerad gruppträning. Det är hur roligt som helst och till och med jag som inte har någon koordinationsförmåga klarar av det. Visst tar det någon gång innan man kommer in i det, men det är det värt! Det är både jobbigt och svettigt, men roligt och man upptäcker att man har muskler som man inte visste att man hade..

Här är en filmsnutt från den releasen som är nu, Body combat 54. 

Av Emma - 23 januari 2013 20:19

Idag efter skolan åkte jag och köpte nya träningsskor. Jag började få ont i fötterna av de andra så det var dags för ett par nya nu. Det är nog första gången jag köper ny träningsskor för att de andra har används för mycket. Så det känns riktigt bra. Det blev ett par Nike skor från Intersport. 

Och nu i kväll var jag ju tvungen att prova dem med,jag kunde ju inte vara med på body combaten (BC) i går för halsen så idag fick det bli ett trx-pass. Jag har inte kört det passet på ett väldigt bra tag och nu har jag ju vant mig vid att det är fart och fläkt i 55 minuter under BC så trxen kändes lite tåkig. Visst är det bra för musklerna men jag saknade konditions delen. Och han som höll i trxen var inte världens roligaste heller och musiken var för låg. Men i morgon är det BC igen och då tänker jag vara där, längtar redan!

 

Ny fina skorna!

Av Emma - 23 januari 2013 20:16

Idag var det första dagen i skolan på väldigt länge. Vi har ju inte haft något i skolan sedan innan jul. Och idag när vi kom tillbaka så var det ju en aning rörigt. En lärare är sjuk och datorer fungerar inte. Men tillslut så blev det en kursintroduktion och en föreläsning. I morgon är det en föreläsning som är inställd men det gör inte  ås mycket för min del eftersom Lucas har haft feber igår och i morse så han ska vara hemma i morgon med. Så det kunde egentligen inte kommit lägligare!


Ovido - Quiz & Flashcards