Halmstad mamman

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Emma - 18 januari 2013 14:02

Nu har jag fått frågan ett antal gånger av olika personer om jag har satt i löshår eftersom det är så långt.

Men NEJ, det är MITT hår och inget annat. Jag har bara låtit det växa! 

 

     

Jag med mitt helt egna hår!


Av Emma - 18 januari 2013 14:01

Äntligen är det fradag vilket innebär GODIS!

Idag blev det turkisk peppar och choklad, gott gott.

 

Av Emma - 18 januari 2013 13:56

Nu är vi hemkomna efter att ha lämnat in tentan och varit på Eurostop. Vi fick tag i badbyxor till Lucas, han behövde ny eftersom simläraren sa att det badshortsen som killarna har är ungefär det samma som att vi skulle bada med jeans på. Så det blev till att köpa ny som är mindre och tajtare. Lucas blev nöjd så då är jag nöjd. Men det bästa utav allt var ju det som de själv fick bestämma att köpa. I julklapp fick de dublett av en sak så jag fick pengarna tillbaka. Så idag gick vi in på gamestop och där hittade dem ett Lego Indiana Jones spel. Så det köpte dem och sitter nu och spelar detta. Vi mötte även upp Carro på eurostop och det blev lite Mc´donalds mat för grabbarna. 

Så jag har två lyckliga killar här hemma nu!

 

Av Emma - 18 januari 2013 09:33

Vaknade med halsont, täppt näsa och huvudvärk idag. Och Kevin visar sig från sin lite mindre härliga sida om man säger så. Han bara jävlas med Lucas hela tiden och tjurar. Är det någon slags fyraårstrots kanske? Han har varit sån i ungefär en vecka nu.
Jaja, när jag torkat håret och sminkat mig så ska vi ta och åka bort till skolan och lämna in tentan och sedan blir det nog en snabb runda inom eurostop med.

Ovido - Quiz & Flashcards