Halmstad mamman

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Emma - 15 januari 2013 11:09

     

Av Emma - 15 januari 2013 10:59

Idag vaknade vi upp i ett vinterland. I går kväll var det bar mark och idag är den helt vit och flingorna faller ner, eller snarare vräker ner. Lucas och Kevin blev överlyckliga iallafall! Jag kan väl inte påstå att jag blev lika glad.. 

Men huvudsaken är att mina små är lyckliga!

   

Så efter jag varit och lämnat busarna på förskolan blev det ostmackor med varm o´boy för att få upp värmen lite.


   

Av Emma - 15 januari 2013 10:52

Igår kväll var jag hemma hos Emelie och vi blev klara med tentan! Helt underbart, bara hoppas att den blir godkänd också. Men det borde vi bli. Idag är det handledning  15.30, känns lite onödigt att ta sig dit eftersom vi redan är klara men vi måste ju så det är ju bara till att åka dit.

Ovido - Quiz & Flashcards