Halmstad mamman

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Emma - 14 januari 2013 11:42

1 mil senare och en vända bland maskinerna så är jag hemma igen sedan en tid tillbaka. 

Jag har hunnit registrerat mig till denna terminen och till den nya kursen. Så nu är det bara till att skriva klart tentan och sedan börjar termin 3 av 7. Det har verkligen gått fort detta första året. Hoppas att de 2,5 resterande går lika fort så är jag ju snart klar. 

Nu ska jag gå och se om jag kan få ihop något att äta, kylen är inte så välfylld direkt och jag har ingen bil så jag kan inte åka och handla heller.. Men någonting ska jag väl kunna skrapa ihop iallafall.

Av Emma - 14 januari 2013 08:45

Ny vecka och hemtenta står på denna veckas planering med och på fredag ska det vara färdigt och inlämnat. Men vi börjar denna dagen med en vända i gymmet innan det är dags att skriva igen.

Ovido - Quiz & Flashcards