Halmstad mamman

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Emma - 8 januari 2013 15:52

Rasmus jobbar över idag så snart slå jag packa med mina små killar och bege mig till gymmet. Rotade även fram Rasmus tränongsbyxor han skulle ha när han springer. Men det har ju inte blivit så mycket av det så då kan ju lika gärna jag lägga beslag på dem! Sätt perfekt gjorde de så det är ju bara till att köra på och hoppas att de inte sitter så perfekt så länge till. Det är ju ändå herr byxor..

Av Emma - 8 januari 2013 08:26

Busarna är precis lämnade på förskolan och jag har precis kommit hem igen. Sitter och äter lite frukost, flingor och mjölk med banan i och en macka. Efter frukosten är det dags att bege sig iväg för några timmars jobb. Och ikväll är det dags för Body combat. Längtar redan!

Ovido - Quiz & Flashcards