Halmstad mamman

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Emma - 19 januari 2013 18:36

Denna dagen har det inte blivit mycket gjort. Det blev lite tvätt vikning i förmiddags sedan matlagning. Efter maten gick vi ut på en promenad allihopa. Riktigt härligt väder var det ute. Lite kallt men inte ett moln på himlen.

Sen har det varit tv-spel som gällt resten av dagen för mina små pojkar. I morgon får nog den stackars apparaten vila lite tror jag allt! 


Nu i eftermiddag hittade jag en bra sida där man kunde skriva in sina träningsresultat och sådant, då blir det ju lite roligare att träna om man ser att det verkligen händer något med kroppen.

-3 cm runt magen sedan 1 januari och - 0,2 kg, har satt ett mål tills min födelsedag i maj så får vi se om jag lyckas med detta eller inte. Känns mycket roligare nu när jag hittade denna sida iallafall så jag håller tummarna! 

shapelink.com heter sidan och den finns som app med så man enkelt kan fylla i via mobilen med.


Ovido - Quiz & Flashcards