Halmstad mamman

Alla inlägg under september 2013

Av Emma - 2 september 2013 11:30

Jag fick ju en övning som jag skulle göra nu fram till jag ska träffa Gabriel igen på torsdag. Det var knäböj med ett gummiband runt benen. 20x3 repetitioner 2 gånger om dagen. Jag har nu gjort detta i 3 dagar och det känns kan jag säga! Kan knappt sätta mig ner. Hur ska det då gå när jag har tränat med honom i ca en timma på torsdag? Jag kommer ju inte komma upp ur sängen på fredag. Så JLo ass here we come! 

Av Emma - 2 september 2013 11:10

Igår gick vi in i september månad och med den så kom även hösten som ett brev på posten. Det är kallt, mörkt och regnigt. Jag får ju iallafall användning av min nya regnjacka jag köpte i helgen som jag är så nöjd med!


Första dagen på månaden spenderades nere i Helsingborg på IKEA med familjen och Fredrik. Men det var ju sista gången jag åkte dit med grabbarnagrus på ett bra tag, just nu är det helt omöjligt att gå i affärer med dem. 

Vi fick med oss lite små saker hem iallafall så nu ha sovrummet fått sig en liten uppfrächning i form av nytt överkast och nya kuddar. 

Sen avslutades kvällen med tända ljus och film. En riktig höstkväll!


Ovido - Quiz & Flashcards