Halmstad mamman

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Emma - 29 september 2013 20:21

Det var en del folk där uppe, mer än jag trodde när vi kom men det gick bra ändå. Det var nog mer när vi var där sist.

Jag fick tag i julklappar till alla barn som skulle köpas till, har lite till några vuxna kvar bara. Blev lite kläder också och lite annat som behövdes i hemmet. Kassakön gick fort, det var bara en före som stod och betalade när vi kom så det var ju kanon.


Väl hemma sedan var det till att packa upp allt och sedan kom svärmor hem med killarna till oss. 

På eftermiddagen blev det även ett träningspass med Gabriel och herregud säger jag bara. Mina ben var som spagetti, mot slutet trodde jag att benen skulle vika sig för mig.. Får väl se hur det är i morgon då, en hel del kan jag tänka mig!

Men det är ju bara härligt då vet man ju att det gör nytta. Jag har fortfarande ont i höften men det ha blivit lite bättre i ryggen, det kommer tillbaka när jag gör vissa saker men det är inte alls som innan när jag gick hos sjukgymnasten iallafall. Har fått lite hemläxa som ska göras under veckan och en del att tänka på i vardagen. 


I morgon är det full fart igen, skola, bvc och x-fit står på schemat!


Av Emma - 29 september 2013 07:48

Klockan är 7.30 och det är söndag morgon. Jag sitter i bilen utanför svärmor och väntar på Rasmus som är och lämnar grabbarnagrus. När han kommer tillbaka nu så styr bilen mot ullared och gekås. Tänk att jag har fått upp Rasmus så tidigt en söndag bara för att åka dit. Men det var hans eget val, jag sa att jag kunde åka själv men han ville med. Så idag hoppas jag att alla eller iallafall nästan alla julklapparna blir inhandlade.
Håller tummarna för att det inte är allt flr mycket folk, men det är väl en liten risk att vi inte är själva såhär en lönehelg..

Ovido - Quiz & Flashcards