Halmstad mamman

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Emma - 28 mars 2013 20:34

Idag skickades tentan in och jag hade mina små troll hemma. På förmiddagen hade vi besök av Carolina och Sötaste Pandora och då blev det en kladdig promenad i skogen. Kevin la sig nämligen raklång mitt i en gäggpöl.. Jag torkade av hans händer med lite gräs eftersom jag inte hade något papper med mig och då säger han nu är jag fin igen mamma. Vet inte om jag håller med honom direkt!  

Men förutom att det blev geggigt så busade dem lite med Pandora och det gick jättebra.


 


Sen när iv kom in igen och Carro och Pandora åkt hem så blev det ett avsnitt av Lucas favorit program Stockholm brinner och efter det lite middag, stuvade makaroner och falukorv. Resten av eftermiddagen spenderade vi på eurostop och det blev ett par badbyxor till Kevin och varsitt par skor till busarna.


Ovido - Quiz & Flashcards