Halmstad mamman

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Emma - 14 mars 2013 15:51

Min kära lilla son kan göra mig galen ibland men efteråt kan man ju skratta åt det.

I tisdag tillexempel åkte vi buss in till stan för jag skulle träna och de följde med. Tre gånger tryckte han på stanna knappen utan att vi skulle av.. Ett under att busschuffören inte slängde av oss.

Idag när vi väntade på bussen från förskolan hade han en pinne och skulle skjuta mig. Jag sa till honom att man inte gör på det viset och ifall han skjuter mig så har han ingen mamma mer för skjuter man någon så finns man inte mer sedan. 

Till svar fick jag:

- Då ska jag ha en ny mamma.

- Vem ska det vara då?

- Mormor!

Tack för den!

Inte nog med det så kommer det en man som ställer sig och väntar på bussen med och Kevin börjar skjuta mot honom med pinnen med och säger nu finns inte han mer. Mannen skrattar bara och säger att han leker ju bara. Så det var ju skönt att han tog det så iallafall.

När vi sedan kommit på bussen sitter Kevin och verkligen glor på den stackars mannen. Min pinsamma lilla sötnos. Ska bli intressant att åka buss en gång till snart då jag ska in till gymmet. 

Ovido - Quiz & Flashcards