Halmstad mamman

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Emma - 13 mars 2013 21:41

  

Idag blev det bad för hela familjen efter Lucas simskola. Kevin följde med mig på tjejernas och han skulle inte med hem, han stängde in sig i skåpet och tyckte att jag skulle låsa.. Min lilla tokunge! 

Sen blev det hamburgare och strips för busarnas del innan det var dags att åka hem och sova.



Av Emma - 13 mars 2013 07:24

Idag var det inte roligt att vakna och titta ut. Igår sken solen och det var jättefint och idag har det kommit 10-15 cm snö och snön vräker fortfarande ner.. Och inte nog med det så känner jag mig inte alls bra idag, känner mig helt konstig i kroppen. Men som man brukar säga, bit ihop eller bryt ihop. Och idag känns det som att bit ihop är det enda alternativet. Vi har ju seminarium nu på förmiddagen och på eftermiddagen måste jag skriva på rapporten och sen är det simskola för Lucas. Så det andra alternativet är inte ens att tänka på..

Ovido - Quiz & Flashcards