Halmstad mamman

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Emma - 18 mars 2013 19:23

Hmm, jag skrev ett inlägg i lördags kväll men det tycks ha försvunnit.. Något irriterande!

Men men, de jag skrev om var kalaset vi hade i lördags.

Lucas hade ju sitt 5-års kalas för några kompisar från förskolan. Totalt var här 8 killar om man räknar med Kevin. De var 5-6 år så det var fulltös från början till slut! Men allt gick bra och Lucas var nöjd och det är ju det viktigaste! 

På menys stod det taccos och till fika var det legoglass.

Här kommer det några bilder:

   


Efter kalaset var slut vid 14 så var det en snabbröjning inne på rummet som gällde och klockan 15 började jag jobba. Så det var från ett busgäng till ett annat. Men natten gick bra och vi hade bara tre barn så det var lugnt. Klockan 10 dagen efter slutade jag mitt pass och klockan 15 var det kalas fika hemma hos svärmor då hon inte är hemma nästa helg när vi ska fira Lucas så hon firade honom då istället med tårta och paket.

 



Ovido - Quiz & Flashcards