Halmstad mamman

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Emma - 19 mars 2013 15:09

Känns som jag inte hinner med någonting för tillfället.. 

All tid går till skola, träning och barnen. Men på fredag är lekkonferensen över och nästa vecka ska hemtentan in. Sen blir det lite lugnare hoppas jag. Visserligen börjar en ny kurs men jag hoppas inte det blir så intensivt iallafall.

Vi blev klara med power pointen till fredag idag och jag har skrivit halva manuset. Tentan är snart färdig, bara pytte lite text kvar sen är det bara en genomgång av texten och handledning kvar. Sen är den helt klar.

Åhh vad jag längtar tills juni 2015 just nu! Men det är ju ett tag kvar tills dess.. 


Nu är det dags att åka och hämta mina små troll iallafall och sedan hämta Rasmus och direkt till gymmet. Det är ju body combat idag! Härligt härligt!!

Ovido - Quiz & Flashcards