Halmstad mamman

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Emma - 12 mars 2013 20:47

Denna dagen började extra tidigt, klockan 5 tyckte Kevin att det var dags att gå upp.. 

Så denna dagen har bjudit på en fruktansvärd huvudvärk och massa trötthet. Men ett body combatpass livade upp dagen för en timma iallafall. Det var ny release idag och den var verkligen någonting att bita i. Gick från normal ansiktsfärg till röd lila och jag kände mig spyfärdig, kanske ska ta det lite lugnare nästa gång? Eller så är det bara till att köra på?!

Nu är jag helt slut iallafall och ska ta och krypa ner i min underbara säng. I morgon är det muntlig framställan som står på schemat, ska bli intressant att se vad det är för någonting, det ska vara en förberedelse till nästa fredag när vi ska ha våran lekkonferens så det är väl bara till att glömma allt vad blyghet är och bara köra på. Stå inför massa människor är ju inte det roligaste jag vet direkt.. Men det ska nog bli bra!


Natti natti!!

Ovido - Quiz & Flashcards