Halmstad mamman

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Emma - 11 mars 2013 11:27

Dåvar det dags för det första träningspasset denna veckan. Sitter nu och väntar på bussen och sedan är det 45 minuter trx som gäller.

Av Emma - 11 mars 2013 10:25

Om det är en person som har lyckats med något eller är glad för någonting som man kanske har kämpat med, varför ska då vissa personer vara lite bättre hela tiden?

Det är en person som jag stör mig något så fruktansvärt mycket på, jag är inte vän med henne på Facebook längre men det är många av mina vänner som är det så jag ser ju vad hon skriver ändå. Och alltid om någon skriver något om sina barns så ska denna människa lägga sig i och vara lite bättre. 

Ett exempel var en som skrev att hennes barn hade somnat själv i sin säng och var jätteglad för det. Då måste den andra personen kommentera och skriva hur duktig hennes dotter har varit som har gjort det jättelänge. Och jag kan räkna upp hur många saker som helst som hon har skrivit..

Varför kan man inte bara glädjas åt varandra utan att försöka vara bäst?

Personen i fråga måste ha något bekräftelsebehov eller någonting för det är verkligen allt hon ska lägga sig i och vara lite bättre än alla andra.. 

Kanske är onödigt att lägga energi på henne men jag blir bara så himla irriterad på att man inte kan glädjas åt andra utan att hävda sig själv!


Ovido - Quiz & Flashcards