Halmstad mamman

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Emma - 27 december 2012 20:18

Stort grattis till Emily som fick sin söta lilla dotter igår!

Av Emma - 27 december 2012 20:16

Julen är nu firad med nära och kära. Och busarna har fullt upp hela dagarna med att leka med sina nya leksaker.
Idag var jag och tog mina prover så nu hoppas jag att jag kan få ett svar på vad det kan vara så jag kan bli lite piggare. Men hon som tog proverna förstörde min arm.. När hon drog ut målen drog hon den snett så jag har en.fin lite kula och antagligen kommer jag få ett ännu finare blåmärke. Och ont gör de. Men de går väl över! Efter läkaren gick jag en snabb runda i stan, köpte mig ett är jeans och en tröja. Sen var det dags att fylla på kylskåpet. Efter handling och mat så åkte vi ut till tönnersjö för att tvätta bilen och fika. Nu är båda busarna i säng och jag ska ligga i soffan hela kvällen och inte göra någonting.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards