Halmstad mamman

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Emma - 19 december 2012 09:41

Mina små tomtenissar är lämnade på förskolan och julfest står på deras schema. Sedan tog jag en härlig promenad till skolan istället för att ta bussen. Så nu 50 minuter senare är jag framme. Min dag är dock inte lika spännande som Lucas och Kevins. För min del är det nervpirrande pedagogik som gäller. Känner inte att jag är så jättelycklig över detta precis.. Och även idag känner jag mig helt orkeslös. Förstår inte hur man kan vara så himla trött..
Men en sak som är positiv iallafall är att jag har en fruktansvärd träningsvärk i precis hela kroppen. Riktigt härligt att veta att träningen ger något. Och sen dagens promenad på detta så blir det nog bra.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards