Halmstad mamman

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Emma - 6 december 2012 14:21

Nu i eftermiddag ska jag och Carro ut på äventyr upp till Falkenberg.

Det ska bli lite bröllopsklänningfix. Spännande spännande!


Av Emma - 6 december 2012 12:46

Jag tycker verkligen att årets julkalender är kanon!

Kanske är för att det är en typ av fortsättning på den som jag såg när jag var liten. Men det spelar ingen roll. Jag gillar den och Lucas och Kevin gillar den.

Så jag är helnöjd!


Av Emma - 6 december 2012 12:31

Varför kan inte livet vara en dans på röda rosor? Varför måste det finnas motgångar i livet för?

Tänk om allt bara hade gått som man vill så skönt det hade varit! 

Men då kanske man inte hade lärt sig något heller?  Och allt kanske hade blivit lite tråkigt?

Får väl ta och tro på ordspråket: "Det som inte dödar, det härdar"

Men ibland önskar man att allt kunde vara lite enklare!


Men som de sa på en föreläsning jag var på för ett tag sedan: "Man kan inte titta bakåt hela tiden utan man måste  blicka framåt för att kunna gå vidare i livet"

Det tror jag på!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards