Halmstad mamman

Alla inlägg den 10 december 2012

Mys

Av Emma - 10 december 2012 18:04

Har lite kvällsmys med mina små killar till Sunes jul innan årets julkalender börjar.

Av Emma - 10 december 2012 16:38

Kom in i tvrummet och där hittade jag båda killarna fast klistrade framför Scoby doo.

Av Emma - 10 december 2012 16:25

Idag var jag och beställde de sista julklapparna. Så himla härligt, ska hämta dem på fredag och sen är det helt klart.

Kanske att det blir något litet till till Lucas och Kevin och man springer på något men det får vi se.


Av Emma - 10 december 2012 15:57

Då var en ny vecka påbörjad och det är bara två veckor kvar till julafton. 

Denna dagen började med examinerande seminarium där vi skulle presentera vår förskola. Det gick bra och nu är det gjort. Efter skolan så blev det en runda på Maxi innan jag hämtade mina små troll. Så nu är maten upp packad, Kevin tittar på tv och Lucas leker med lego.

Blir nog inte många knop gjorda idag för jag är helt slut nu känner jag.. Men det blir en lugn vecka i skolan så det är skönt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards