Halmstad mamman

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Emma - 7 december 2012 19:20

Det blev en eftermiddag hos svärmor idag. Och det bjöds på pulkaåkning, snöskottning (Lucas gjorde det frivilligt), snölyktor och fika. Och eftersom det inte var kramsnö så fick det bli lite annorlunda lyktor. Lucas kom på att man kunde göra dem som ett sandslott. Alltså med hink och snö som vi sedan hellre ur. Blev kanon!
Så det blev en mysig ledig dag.

Av Emma - 7 december 2012 13:22

Lucas är helt inne på legobygge nu. Idag har han byggt en rymdstation.

Av Emma - 7 december 2012 09:26

Kevin är en riktig liten härmapa. Han härmar allt som Lucas gör och säger, Lucas kan bli lite irriterad på honom men det kanske är bra för Kevins språkutveckling?

Om man frågar någonting så väntar han tills Lucas har svarat och sen säger han samma sak, min lilla tok. Får nog försöka vänja honom av med den biten så han klarar sig utan Lucas med.

Av Emma - 7 december 2012 09:19

Det har kommit ännu mera snö i natt så jag och busarna får väl gå ut i snön senare. 

Egentligen skulle de till förskolan idag men eftersom vi har läsdag idag och jag inte orkar läsa så fick de vara hemma istället. Hade tänk åka hem till min mormor idag men eftersom jag inte har någon bil så får vi hitta på något annat..


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards