Halmstad mamman

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Emma - 17 december 2012 14:39

Man får ju ha lite fika så här en regnig och grå december eftermiddag.

Av Emma - 17 december 2012 12:33

Det blev inget jobb idag, istället blev det en sväng till affären för att fylla på i kylskåp och sedan en runda till gymmet. Har ju varit lite sisådär med träningen den senaste månaden men det kändes riktigt bra när jag var där idag så förhoppningsvis så kan jag ta tag i mig själv lite nu. I morgon är det ju body combat och det kan man ju inte missa. Sen får det bli en runda dit på fredag igen (hoppas jag iallafall). 

Har kollat lite på examinationen men eftersom vi ska skriva den två och två så vill jag inte göra för mycket, det ska ju inte vara min text utan vår.

Snart är det dags att hämta hem mina små troll från förskolan så hoppas jag att de har lekt av sig en massa nu så de är en aning lugnare än igår. Men nu ska jag ta och passa på att slå in de sista julklapparna i lugn och ro. 

Av Emma - 17 december 2012 07:38

Det blev ingen lugn eftermiddag som jag hoppats på. De fortsatte på precis samma sätt resten av dagen.. Men jag gissar att de var trötta för det blev lite sent i lördags och sen var de uppe vid sex på morgonen igår ändå. De sover de fortfarande och klockan är halv åtta. Så länge brukar de inte sova annars.
Idag har vi läsdag, jag har sätt upp mig på bemanningen så vi får väl se ifall de ringer. Annars ska jag handla lite och sedan får jag väl kolla lite på examinationen.
Snart är det dags att väcka mina små och sedan lämna dem på förskolan.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards