Halmstad mamman

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Emma - 23 maj 2013 14:36

Har nu fått ihop fyra sidor och ska börja på analys och resultat delen, men jag har ju bara två sidor kvar att skriva på.. Hur ska jag få ihop det? Hm, det blir nog första gången jag får ta och plocka bort text.. Men det får bli ett senare projekt. Nu är det dags att börja analysera!

Av Emma - 23 maj 2013 12:38

Har nu lyckats få ihop tre sidor på min hemtenta. Bara tre kvar och då den jobbigaste delen i form av analys och resultat. Men det känns skönt att ha kommit så pass långt iallafall. Har nu tagit lite middagspaus och de blev det lite jobbigt att komma igång igen. 

Har kolla vädret för morgondagen iallafall och det är inget regn nu som de sagt tidigare i veckan. Jag och mina tre killar ska ju ut på utflykt i morgon och det är ute vi ska vara så ingen är gladare än jag att det inte verkar bli något regn. Håller alla tummar och tår!

Dags att ta sig i kragen igen kanske?!

Av Emma - 23 maj 2013 09:00

Busfisarna är lämnade på förskolan och idag var det Lucas tur att åka på utflykt. 

Jag är hemkommen igen, frukosten är gjord och ska ätas sedan finns det inga ursäkter. Eller ja man jan ju säkert komma på massa. Exempelvis ska tvätten vikas och det är två maskiner kvar att tvätta, det är disk som behöver diskas, ungarnas rum behöver en rejäl städning och rensning, klädkammaren behöver rensas, skåpen i köket behöver rensas. Hmm, det fanns viss en hel del att göra. Men det är bara till att blunda för det och ta tag i skrivandet.. Känns tungt nu, men när man väl kommit igång brukar det gå rätt bra.

Dags att sätta igång nu kanske och inte dra ut på det mer!

 

Ovido - Quiz & Flashcards