Halmstad mamman

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Emma - 17 maj 2013 20:26

Lucas fick vara hemma idag, de sa att han skulle kunna gå till förskolan idag men han kan inte äta ordentligt så Rasmus fick vara hemma med honom.

Så jag och Ekvin åkte iväg till frisören vid 8.30, idag gick det betydligt bättre än förra gången. Jag hade förberett honom dagen innan och på morgonen och den frisören vi hade idag hon är kanon med barn så nu är han nyklippt och fin inför morgondagen. 

När han var klar åkte jag hem och lämnade Kevin hos Rasmus och Lucas och åkte sedan bort till blomsterlandet och satte igång med buketten och corsagen. Det var inte min dag idag så jag fick börja om 4 gången innan det äntligen blev som jag ville och nu är jag nöjd. 

En lite sneak peak så kommer det ett riktigt kort på hela buketten i morgon efter bröllopet:

  

Sen blev det en eftermiddag i Tönnersjö för hela familjen.

Nu är vi hemma och grabbarns sover gott och Rasmus har åkt iväg till en kompis, så jag njuter av lugnet och eftersom det är fredag blir det även lite godis.



Ovido - Quiz & Flashcards