Halmstad mamman

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Emma - 30 april 2013 22:32

Fick en fin present med posten idag, valfri tårta att beställa från bageriet på Maxi Högskolan är ju inte alls fel. Tack så mycket!

     

Av Emma - 30 april 2013 22:12

Idag känns det som lördag.. Vet inte varför för killarna har varit på förskolan, Rasmus på jobbet och jag har pluggat halva dagen. 

Men efter allt läsande och skrivande hämtade jag Kevin på förskolan, Lucas hade följt med en kompis hem så det blev bara Kevin och jag. Mysigt! Men gud vad han pratar, har nog aldrig hört att han pratar så mycket innan. Men det gäller ju att passa på när brorsan är iväg. Vi tog en sväng till eurostop iallafall och jag fick beställt blommor till brudbuketten som jag ska göra till den 18 maj och så fick jag köpt en tröja var till busarna, den färgen jag ville ha fanns ju inte på ge-kås så det fick bli en härifrån istället.

När Rasmus slutat hämtade han upp Lucas och sedan oss på eurostop och sedan åkte vi hem till mamma och pappa och grillade.

Ovido - Quiz & Flashcards