Halmstad mamman

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Emma - 8 april 2013 14:06

Dessa tre ska vara lästa tills torsdag.. Har läst en och påbörjat den andra. Sysslolös är jag inte iallafall!

Av Emma - 8 april 2013 12:39

Nu i morse var det dags för Lucas 5-årskontroll. Allt gick galant och han fick en OK stämpel i rumpan. 

110,3 cm lång och väger 18,5 kg. Så på ett år har han vuxit 7 cm, liten börjar bli stor. Nästa vecka ska han dit igen för att få vaccin och träffa läkaren sedan ska han inte dit fler gånger. Nästa gång är det till skolsköterskan istället. 

 

 Lucas 1 dag


  

Lucas 4,5 år

Av Emma - 8 april 2013 12:36

Måste säga att jag var riktigt duktig igår. 

Åtta maskiner tvätt han jag med att både tvätta och lägga in, alla sängarna bäddades rent, jag plockade undan massa saker, städade på killarnas rum, lagade mat och tillslut bakade jag hälsobullar till kvällsmat. 

Måste ju få vara lite nöjd med sig själv ibland!

 

Ovido - Quiz & Flashcards