Halmstad mamman

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Emma - 25 april 2013 16:01

Men är hemma nu iallafall. Killarna spelar tv-spel och jag har varit världens sämsta mamma som har legat i soffan och inte gjort någonting alls. Men de har ju ändå spelat och jag har tittat på.

Men jag börjar piggna till nu efter lite vila. Och i kväll är det ju body combat så tills dess måste jag ju vara fit for fight! Men så fort man kommer dit så försvinner allt runt om och det är bara till att köra på, helt underbart!

Av Emma - 25 april 2013 08:34

Natten var lugn och första jobbpasset för dagen är slut. Jag har hunnit komma hem och packa upp grejerna och nu är det dags att bege sig till nästa jobbpass.
Det ser ut att bli en kanondag iallafall så det håller vi tummarna för. Men jag längtar lite till klockan blir 13 så jag kan gå bort och hämta mina små killar och pussa på dem!
Så här fint var det vid Nissan i morse när jag gick till bussen:

Ovido - Quiz & Flashcards