Halmstad mamman

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Emma - 13 april 2013 19:53

Igår när jag hämtat killarna på förskolan skulle vi åka till eurostop för att köpa en present och lite godis till dem eftersom det var fredag. 

När vi satt i bussen och nästan var framme i stan för att sedan kunna byta buss tyckte jag att Kevin suttit stilla länge.. 

 

När jag tittade så var det inte så konstigt för han sov ju. Och att åka bussen in till stan tar cirka 13 minuter..

Men jag bar ut honom ur bussen och han fortsatte sova. 

 

Väntetiden tills nästa buss var 8 minuter och när vi väl var framme sedan sov han fortfarande och hade gjort hela färden som var ca 10 minuter. 

Inte ens när jag la ner honom i en kundvagn vaknade han.. Hade nog varit en hård dag på förskolan?!

 

Men efter en stund vaknade han och det blev fullfart på båda två grabbarna!

 

Ovido - Quiz & Flashcards