Halmstad mamman

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Emma - 22 februari 2013 12:40

Dagen är verkligen fin, men attans så kallt det är!
Eftersom det är fullt med is ute på gården och på lekplatserna så tog vi med barnen på en promenad in till stan istället och drack varm oboy och åt frukt på stora torg. Sen kom vi tillbaka lagom till middagen. Så nu sover de flesta och jag har rast i någon minut till. Sen till mellanmål tyckte jag att de pratade om att de skulle göra våfflor.
Nä nu är det väl bäst jag går och löser av nästa som ska på rast.

Av Emma - 22 februari 2013 07:35

Har precis lämnat mina små busar på förskolan och sitter nu i bussen på väg till den förskolan där jag ska jobba idag. Det verkar bli en fin dag idag så det håller vi tummarna för.
Rasmus fick äran att väcka killarna innan han åkte till jobbet idag och då fick han minsann smaka på sitt eget morgonhumör. Kevin är nämligen rätt så lik sin pappa när det kommer till den biten med väckning. Och eftersom Rasmus alltid brukar åka innan vi går upp så har han ju aldrig fått erfara detta tidigare. Men då vet han hur jag har det ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards