Halmstad mamman

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Emma - 8 februari 2013 15:00

Två nyklippta killar sitter nu och äter godis, dricker läsk och kollar på tv. Snart ska vi åka och hämta Rasmus och efter det ska vi åka ut till Tönnersjö och tvätta bilen och jag ska bli klippt av Elin. Får väl se om jag behöver gå till en frisör och få en akut tid efter det.. Nä de ska nog gå bra, hon är duktig min syster.

 

Nyklippta och nöjda killar som valt färg själva.

...

Av Emma - 8 februari 2013 09:36

Är bara på sida 16 i boken och jag är redan trött på den.. Men nu är de ju bara 95 sidor kvar. Yippi!

Av Emma - 8 februari 2013 09:19

Ska ägna ett tag åt Vygotskij nu, roligare kan man ha men det måste ju göras. Så jag har krupit ber i soffan och filten är på så nu är det bara till att ägna någon timma åt denna man.

Ovido - Quiz & Flashcards