Halmstad mamman

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Emma - 18 februari 2013 13:34

En ny vecka och måndag igen. Arbetet med postern fortsätter även denna veckan och på fredag ska den vara klar. Men jag och Ann är klara med bilderna och vi har gjort själva layouten på postern så det är bara texten som ska skrivas. Vi har även tagit ut det vi vill ha med från böckerna så det ska bara skrivas ihop. I morgon är det handledning så jag hoppas att vi är klara i morgon eftermiddag eller senast onsdag iallafall. Men vi får se.


Om 1,5 timma ska jag gå bort och hämta mina små busar på förskolan och sedan åka in till stan för att träna. Det blir trx idag och mamma ska med också. Ska bli intressant att se vad hon tycker om det. Träingsvärk kommer jag ha i morgon iallafall!

Av Emma - 18 februari 2013 13:24

Igår stekte vi lite pannkakor, tog på oss varma kläder och åkte ut till Ön. Det blev en härlig promenad och en kall men mysig pannkakslunch vid sjön (som visserligen var frusen). Grabbarna grus gillade det och de följde spåren i snön på väg tillbaka sedan så vi inte gick vilse. Lucas var väldigt orolig för att vi skulle göra det men när han följde spåren i snön och stolparna de hade satt ut längst med stigen så gick det ju kanon när han gick först.

När vi kom hem sedan var vi lite frusna allihopa så det blev datorspelande för Lucas och Kevin och jag la mig i soffan och tittade på en film och Rasmus åkte hem till en kompis.

     


Ovido - Quiz & Flashcards