Halmstad mamman

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Emma - 19 februari 2013 13:23

Ja den gick väl inte som vi ville kanske.. 

Vi var på två handledningar och den första fick vi veta att vi borde göra om den ena bilden. Det läraren föreslog var precis det vi tänkt från början men inte gjorde. Så det var ju inte så jätteroligt att få göra om det igen. Nästa gång ska man kanske hålla sig till första idén?! 

Handledning nummer två fick vi precis samma besked men då hade vi ju redan tänkt om och berättade vår nya idé vilket hon tyckte lät bra. Det känns även som vi eller jag iallafall fick mer klart för mig vad som skulle vara med i textdelen. Så i morgon förmiddag blir det stenhårt jobb så vi förhoppningsvis blir nästan klara eller helt klara kanske.


Nu ska jag ta och se ifall jag kan hitta lite bilder som jag kan klippa i och sedan infoga i bilden vi sak ha. 



Ovido - Quiz & Flashcards