Halmstad mamman

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Emma - 26 november 2013 15:00

Ja ännu en helg hemma i isolering.. Denna gången var det jag och Rasmus som drabbades av djävulssjukan.. Men det har gått över fort på allihopa, bara några timmar sedan är det värsta över och det är "bara" återhämtning kvar.

Lucas har klarat sig helt och jag håller tummarna att han fortsätter så med!

För nu i helgen har vi inte tid med något trams. Rasmus fyller år, jag ska till Gabriel och det är ju första advent.


Men vi är på benen igen allihopa och allt är som vanligt igen.

Vfun flyter på och går riktigt bra! 

Det var en tjej som var ledig nu måndag och tisdag, hennes mamma ringde i måndags morse eftersom denna tjej var så orolig att hon inte kunde säga hejda till mig innan jag slutade. Så hon blev så glad när hon fick höra att jag skulle vara kvar i två veckor till. Sedan fick jag höra idag att en av dem som jobbar där gärna hade velat jobba tillsammans med mig och att hon såg mig som en mycket bra pedagog.

Kan man få bättre betyg? 


Nu har jag iallafall skrivit klart min planering inför kommande besök av en vfu-lärare och ska nu stänga datorn, hämta mina små guldklimpar och sedan blir det ett härligt pass med Hanna!


Ovido - Quiz & Flashcards